قوانین و مقررات سایت یوگا پاسانا

درود و مهر بر شما؛

به وب سایت یوگاپاسانا خوش آمدید،  من و همسرم به عنوان اعضای تیم یوگاپاسانا قصد داریم به طور صمیمانه در خصوص قوانین سایت، به کاربران، مخاطبین و پرتوجویان عزیز، قوانین و مقررات سایت را توضیح دهیم. ضمن آنکه در تلاشیم تا با ارائه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یوگا و مدیتیشن در یک فضای آنلاین و غیر حضوری برای مخاطبین رقم بزنیم.

خواهشمندیم، قوانین قید شده را مطالعه کرده و سپس نسبت به بهره‌مندی از خدمات ما اقدام نمایید. لازم به ذکر است که عضویت در این سایت و استفاده از هرگونه خدمات موجود، به منزله قبول شرایط عضویت و قوانین سایت میباشد؛ پس قبل از هر چیز، در صورت هر گونه ابهامی در مورد هر یک از قوانین و مقررات سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قوانین کپی رایت و مالکیت حقوق معنوی

  • کلیه منافع و مالکیت دامنه «Yogapassana.com»  نام « یوگاپاسانا »، لوگو و سایر علائم تجاری، نام و آدرس سایت، متعلق به تیم یوگاپاسانا میباشد و به طور رسمی ثبت گردیده است؛ لذا هرگونه کپی‌برداری و استفاده از موارد فوق، بدون کسب اجازه کتبی از مدیریت یوگاپاسانا، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • کلیه محتواهای آموزشی سایت، اعم از فیلم‌های آموزشی، آموزش‌های آنلاین، پکیج‌های آموزشی، مقالات، نوشته‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری توسط تیم یوگاپاسانا تهیه و تدوین و به‌طور رسمی ثبت گردیده و تحت قانون حمایت کپی رایت قرار دارد و صرفاً برای استفاده شخصی و غیر تجاری کاربران عرضه شده است و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان حق ندارد از اطلاعات موجود در این سایت برای تولید مجدد، توزیع، فروش و یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید؛ در صورت مشاهده، اقدام به پیگیری و شکایت خواهد شد.
  •  استفاده از سیلابس‌های آموزشی سایت یوگاپاسانا برای ساخت فیلم‌های آموزشی مشابه یا ارائه آموزش‌های مشابه در هر مکان اعم از حضوری و آنلاین در سایت‌های دیگر کاملا غیر مجاز میباشد و پیگرد قانونی خواهد داشت و متخلف ملزم به پرداخت کلیه خسارت‌های مادی و معنوی، طبق قانون به پدیدآورنده خواهد بود.
  • استفاده از محتویات نوشتاری (غیر از فیلم‌های آموزشی) موجود در وبلاگ سایت یوگاپاسانا برای سایت‌ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مدنظر نباشد، با ذکر منبع یا آدرس سایت مجاز می‌باشد.

 


تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود (شماره موبایل) که در فرم ثبت نام درج کرده است، به استفاده از محتوای سایت پرداخته و یا به هرگونه استفاده از خدمات آموزشی وب سایت یوگاپاسانا  اقدام نماید.


قوانین عمومی

در راستای ایجاد شفافیت و جلوگیری از اجحاف و تضییع حقوق مشتری کلیه شروط مفاد و قوانین و مقررات « سایت یوگاپاسانا » براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تهیه گردیده و دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


قوانین استفاده از سایت

-کاربران هنگام ثبت نام ملزم می‌باشند اطلاعات صحیح و کامل را در سایت یوگاپاسانا درج کنند. بدیهی است صحت و درستی اطلاعات و عواقب آن بر عهده کاربر میباشد و چنانچه مدیریت سایت از وجود اطلاعات هویتی غیرواقعی و مغایر مطلع گردد، حق دارد عضویت فرد را باطل نماید.

-کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند و یا به فعالیت های غیر قانونی بپردازند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و حق اشتراک ایشان نیز مسترد نمی‌شود و در صورت لزوم به مراجع قانونی اطلاع رسانی خواهد شد. در واقع یوگاپاسانا این اختیار را دارد که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی دسترسی کاربر به سایت و ارایه خدمات به کاربر را قطع نماید.

-مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر میباشد.

-کاربر متعهد میگردد از ارائه اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران جدا خودداری نماید؛ چراکه استفاده از گذرواژه توسط هر شخصی دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شود.

-دسترسی و استفاده از این وبسایت محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط کابر براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط این سایت فراهم میکند.

-سایت یوگاپاسانا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می‌تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد همانند نقص در ارتباط اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره را نمی‌پذیرد.

-سایر سایت‌هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل‌تر به کاربر در سایت، لینک شده اند مستقل بوده و سایت یوگاپاسانا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

-قیمت محصولات و خدمات و یا تغییر در تعرفه و شرایط عضویت بدون اطلاع رسانی قبلی می‌تواند تغییر کند و در این مورد وب سایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.


قوانین استفاده از آموزش‌ها

-استفاده از آموزش‌ها بایستی طبق برنامه‌ها مشخص شده و دقیقا طبق مطالب و توضیحات ارائه شده توسط مربی باشد و در صورت استفاده بر خلاف برنامه ارائه شده و یا رعایت نکردن آنها، کلیه عواقب ناشی از آن‌ها مانند آسیب‌های ورزشی بر عهده کاربر می‌باشد.

قوانین تعویض یا مرجوع پکیج های آموزشی

-قبل از خرید دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی آنلاین و فلش مموری، برای آشنایی به سیستم آموزشی یوگاپاسانا، نحوه استفاده از آموزش‌های آنلاین، انتخاب روش مناسب آموزشی و سوالات متداول و یا دریافت مشاوره رایگان، لطفا با کارشناسان ما از طریق پشتیبانی سایت، در ارتباط باشید.

-جهت افزایش رضایتمندی شما کاربران گرامی، دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی اعم از آنلاین و فلش مموری، در بازه زمانی ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، امکان تعویض با پکیج دیگر و یا عودت بدون قید و شرط و بدون پرداخت جریمه، برای شما فراهم است و پس از زمان مذکور به هیچ عنوان امکان تعویض یا مرجوع کردن سفارش وجود نخواهد داشت.


گارانتی و خدمات پس از فروش

-کلیه محصولات یوگاپاسانا دارای یکسال پشتیبانی فنی و مشاوره تخصصی (یوگا) رایگان می‌باشند. لازم به ذکر است که حق استفاده از محصولات خریداری شده، همیشه برای کاربر محفوظ خواهد بود.

-پشتیبانی برای محصولات آنلاین شامل ارائه کلیه سرویس‌ها و خدمات لازم برای استفاده از دوره ها به‌صورت آنلاین در سایت و اپلیکیشن اعم از دسترسی به حساب کاربری و دوره‌های آموزشی می‌باشد، لازم به ذکر است که مشکلات ارتباطی اینترنت و یا اشکل در دستگاه‌های مورد استفاده که خارج از حیطه پشتیبانی این مجموعه است، شامل گارانتی نمی‌باشند.

-پشتیبانی برای محصول فلش مموری شامل مشاوره تخصصی (یوگا) و تعویض فلش مموری درصورت کار نکردن و یا مشکل در پخش به‌صورت رایگان برای مدت یکسال می‌باشد. خرابی فلش مموری (اتصال کوتاه یا ضرب دیدگی) خارج از شرایط گارنتی بوده و در این شرایط میتوانید با پرداخت هزینه فلش مموری  در هر زمان نسبت به تعویض آن با فلش جدید همراه با دوره آموزشی مربوطه اقدام نمایید.


فرآیند عضویت در سایت یوگاپاسانا

  • ثبت نام و عضویت در سایت یوگاپاسانا فقط با شماره موبایل ایران امکان پذیر است و بعد از اولین ورود، ثبت نام شما به‌صورت اتوماتیک انجام میپذیرد و بعد از آن و در هر زمان میتوانید به‌وسیله همان شماره از طریق سایت و اپلیکیشن وارد حساب کاربری خود شده و از دوره‌های آموزشی خود استفاده نمایید.
  • برای بروز رسانی و تکمیل مشخصات فردی و اطلاعات تماس به قسمت تنظیمات پروفایل وارد شوید و در صورتیکه اطلاعات شما تغییر کرده باشد بایستی تغییرات لازم را در اسرع وقت اعمال نمایید.
  • بعد از اتمام فرایند ثبت نام، شما عضو رسمی وبسایت یوگاپاسانا محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید و به عنوان یک کاربر دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا میشود.
  • شماره تلفنی‌ که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها راه ارتباط رسمی و مورد تایید با مشتری میباشد و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

-یوگاپاسانا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از سایت استفاده می‏کنند، احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‏کند و به هیچ عنوان اطلاعات منحصر به‌فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد.

-یوگاپاسانا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

-کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‏‌هایی که تحت حساب کاربری انجام می‌‏پذیرد به عهده کاربران است.

-تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت می‌باشد و ما با هیچ روش دیگری به‌جز اطلاعات تماس ثبت شده در سایت با شما تماس نمی‏گیریم و شما نیز جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانید از اطلاعات ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنید.

-همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات یوگاپاسانا، مانند فیلم‌های آموزشی، موزش‌های آنلاین، مقالات، متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط یوگاپاسانا جزئی از اموال یوگاپاسانا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار یوگاپاسانا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و یا ساخت نمونه‌های مشابه، حق پیگرد قانونی را برای یوگاپاسانا محفوظ می‏دارد.

-کاربران مجاز به بهره ‏برداری و استفاده از محصولات آموزشی و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏سایت یوگاپاسانا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‏های مشابه مانند جمع آوری داده‏‌ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای یوگاپاسانا محفوظ است.


قوه قهریه

  • تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است. یوگاپاسانا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید و طرفی که ادعا می‌کند اختلافی در ارتباط با این شرایط مطرح شده است، باید یک نوشته کتبی به طرف دیگر ارسال کند تا جزئیات ماهیت اختلاف، نتیجه مورد نظر و اقدام مورد نیاز برای حل اختلاف را مشخص کند.
  • در صورت بروز اختلاف ابتدا سعی می‌شود از طریق مذاکره و وجود داور مرضی الطرفین مشکل بر طرف گردد چنانچه مذاکرات به نتیجه ای نرسید مراجع ذیصلاح قانونی و رای ایشان مورد تایید طرفین می‌باشد.
  • عمل به مفاد این توافق‌نامه در شرایط فورس ماژور و خارج از اراده، شامل بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، صاعقه‌، آتش سوزی و غیره مستثنی خواهد بود.

 

 

پیشنهادات و شکایات

 

کاربران گرامی شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق ارتباطات موجود در قسمت تماس با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت رسیدگی نمایند و یا برای ارتباط مستقیم با مدیریت از آدرس ایمیل yogapassana@gmail.com استفاده نمایید.

با تشکر – مدیریت وب سایت آموزشی یوگاپاسانا